SOS Costa Brava ajorna per raons meteorològiques la caminada reivindicativa prevista a Cap Roig

La Federació Ecologista SOS Costa Brava informa que la caminada reivindicativa convocada per avui, dissabte 12 de juliol a les 19 h a la platja de Port Bo (Calella de Palafrugell), queda ajornada a causa de les condicions meteorològiques adverses previstes i l’avís emès per Protecció Civil de la Generalitat. La decisió es pren per responsabilitat col·lectiva i amb la voluntat de garantir la seguretat de totes les persones participants.

L’acció, que tenia per objectiu reclamar l’obertura del Camí de Ronda i denunciar l’espoli del litoral a Cap Roig, es manté viva i es reprogramarà properament. La nova data s’anunciarà tan bon punt les condicions ho permetin.

La mobilització forma part d’una campanya més àmplia per recuperar l’accés públic al litoral, denunciar el tancament de camins tradicionals i posar en qüestió la privatització simbòlica i material d’espais com Cap Roig, on actualment s’hi celebra un festival vinculat a grans interessos econòmics i financers.

SOS Costa Brava agraeix la comprensió de totes les persones i col·lectius que s’havien sumat a la convocatòria i convida tothom a mantenir-se atent a pròximes comunicacions.

Altres continguts de SOS Costa Brava